Andre sektorer

Vagttelefon udenfor normal åbningstid: 70 10 33 12  

Åbningstider: mandag-torsdag kl. 8-16 og fredag kl. 8-15.30

Din sikkerhed for at vi overholder branchens højeste standarder

Medlem af Brancheforeningen for Skadedyrsfirmaer

Virksomheder i andre sektorer

Uanset din virksomhedstype, har vi hos Rentokil et udvalg af skadedyrsløsninger, der passer til dine behov.

Vores kvalificerede teknikere servicerer en bred vifte af industrier på daglig basis, og vi kan sikre samme høje niveau af ekspertise og skadedyrsbeskyttelse.

Uanset om du er en del af en international organisation eller en lokal forhandler, der opererer på tværs af flere brancher, kan du være sikker på en professionel og effektiv løsning på dit skadedyrsproblem.

Skadedyrstrusler mod virksomheder

Skadedyr i og omkring enhver type virksomhed kan forårsage stor gene for kunder og medarbejdere samt medføre potentielle skader på udstyr og varer.

Almindelige problemer med skadedyr, som virksomheder står overfor hver dag omfatter fluer, kakerlakker, væggelus, rotter og mus.

Placering, alder og størrelse på din ejendom, samt type af ​ virksomhed kan gøre din ejendom endnu mere modtagelig for skadedyr.

Hvis du serverer mad på stedet gælder visse lovkrav, og vores serviceløsninger kan hjælpe dig til at overholde fødevarelovgivningen.

Rentokil's løsninger til erhverv

Vi kan skræddersy din skadedyrsbekæmpelse, så den passer til kravene for din virksomhed og din ejendom. Ring til os på 70 10 33 12 for at finde ud af, hvordan vi kan hjælpe med dig.

  • GRATIS inspektion på stedet - din virksomhed skal nøje undersøges for at vurdere risikoniveauet og definere en passende løsning til forebyggelse af skadedyr.

  • Uddannede teknikere - din lokale tekniker besøger regelmæssigt din virksomhed for at kontrollere giftstationer, se efter tegn på skadedyrsaktivitet, identificere potentielle risici og rådgive om tiltag, du kan foretage for at mindske risikoen for problemer med skadedyr.

  • Hurtig reaktion - hvis der er et problem, vil vores reaktion betyde, at din tekniker hurtigt vil være hos dig og behandle dit skadedyrsproblem, så det ikke kommer tilbage.

  • Support til flere lokationer - hvis du er ansvarlig for et netværk af lokationer, kan disse alle samles på en enkelt serviceaftale med en key account manager til at koordinere levering af service på alle dine lokationer.

  • Rapportering og auditering - alle oplysninger fra hvert servicebesøg er registreret på PestNetOnline, vores online rapporterings- og analyseværktøj. Her registreres alle oplysninger om skadedyrsaktivitet samt handlinger og anbefalinger. Oplysningerne kan tilgås 24/7 uanset hvor du er.